Pośredni system obsługiwania klienta. Na czym polega i jak funkcjonuje?

Telefoniczna obsługa klienta to innymi słowy mówiąc: biuro obsługi klienta. W dzisiejszym znaczeniu jest to miejsce, w którym odbywa się pośrednia obsługa klienta. Dzisiaj call center wiąże się głównie z obszarem rodzaju open space, jakiej cechą jest otwarty kształt.

call center

Autor: Mighty Travels
Źródło: http://www.flickr.com

W takiej przestrzeni współwystępują boksy wyposażone w akcesoria biurowe i elektroniczne. Ażeby obsługa klienta przebiegała bez zarzutu, zakłady pracy wykorzystują sprawdzone systemy komunikacyjne.
Jednym z takich funkcjonalnych systemów kontaktowych jest system contact center. Jakie są cechy szczególne tego oprogramowania? Koncepcją twórczą jest ergonomiczność, która manifestuje się w wielu zakresach. Wliczymy do nich w tym także ewentualność korzystania z wielu funkcji w tym samym czasie. Na przykład – system contact center to wielokanałowość mieszcząca takie kanały, jak: SMS, mail, powiększona centrala kontaktowa, społeczne środki masowego przekazu, serwisy internetowe, rejestracja dialogów, funkcjonalne połączenie z firmowym oprogramowaniem. System contact center wyróżnia także naturalność wdrożenia. Aby korzystać z oprogramowania wystarczy przede wszystkim dostęp do przeglądarki sieciowej. Komplementarne wdrożenie jest możliwe nawet jednego dnia. Jednocześnie firma sprzedająca platformę udostępnia zespół techników odpowiedzialnych za wszelkie aspekty techniczne. W konsekwencji zostaje zapewniona ciągłość kontaktu technicznego.

Non stop jest umożliwiony kontakt do specjalistówfachowców ze sfery inżynierii technologicznej. System contact center to również uniwersalność przejawiająca się w indywidualizacji oraz konsolidacji usług z innymi zastosowaniami.