Reklama na monitorze LED

Reklama na monitorze LED pomoże nam wyróżnić firmę oraz jej ofertę w natłoku masowej reklamy, dzięki interesującej a także dynamicznej formie pokazów jak też doskonałym lokalizacjom monitorów LED, przyciągających wzrok ogromnej liczby potencjalnych nabywców. Dzięki ogromnym ekranom będziemy mogli przekazać szereg informacji czy ofert w niespotykany dotąd sposób.

Wyższość telebimu nad tablicą reklamową jest ogromna. Z badań wynika, że reklama wyświetlana na telebimie jest trzecią co do efektywności postacią promocji z dzisiaj występujących na rynku (zaraz po rekomendacji i reklamie telewizyjnej). Jednocześnie jest to najbardziej efektywna postać reklamy typu outdoor (www.medas-media.com.pl). Reklamę na bilbordzie zauważa ok. 2-6% przechodniów. Reklamę emitowaną na telebimie spostrzega natomiast od 70 do 95% osób, zatem poszczególny telebim pracuje jak 8 do 15 tradycyjnych bilbordów.

Nowoczesne telebimy są wysokiej klasy narzędziami, służącymi do przesyłu informacji (przeważnie promocyjnych) szerokiemu gronu adresatów. Jest to jedyna jak dotychczas technologia, która pozwala na przesył obrazu z wysoką jakością oraz znakomitej widoczności dzięki użyciu nowoczesnych diod ledowych. Jedynie ta technologia pozwala pokonać blask słońca, co czyni telebimy rewelacyjnie zauważalnymi w świetle dnia.

Telebimy przynoszą niczym nie ograniczone opcje dynamiczne, a przy tym nie wymagają ponoszenia wysokich kosztów drukowania, pozwalają na dowolne prezentacje jak też projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy typu outdoor (bilbordy, banery, tablice reklamowe) telebimy ledowe

telebim reklamowy

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

przez swą ruchomą formę przekazu danych posiadają o wiele większą skuteczność.

Jeszcze jednym plusem reklamy na telebimach LED jest możność powiadamiania potencjalnych klientów na bieżąco o najnowszych promocjach, obniżeniach cen czy wyprzedażach wskutek możliwości szybkiej zmiany treści a także aktualizacji danych w rzeczywistym czasie – polecana strona. Takowej możliwości nie mieć nie będziemy reklamując nasz produkt za pomocą tradycyjnego bilbordu.

Monitory LED cechują się wysoką solidnością na labilne warunki atmosferyczne przy zachowaniu świetnej jakości emisji komunikatu promocyjnego. Efekty ankiet nad skutecznością promocji na telebimach potwierdzają opłacalność inwestycji w tę odmianę reklamy.