Obrotowa fotografia luksusowy i satysfakcjonujący artykuł.

Nowoczesny sposób wizualizacji umożliwiający w bardzo detaliczny sposób sprawdzić nam artykuł w wymiarze 3D to fotografia obrotowa. Przy kreowaniu tej wizualizacji potrzeba przygotować parę koniecznych kroków. Pierwszym z kroków jest przygotowanie odpowiedniego stanowiska.

Musi być to stanowisko, w którym fotograf naturalnie będzie potrafił z każdej strony sfotografować określony produkt. Również bardzo ważne tutaj jest dopasowanie tła. Najlepsze jest wyraźne tło, gdyż w dalszej obróbce swobodnie takowe tło jest wymienić.

3d

Autor: Philippe Put
Źródło: http://www.flickr.com

Po zorganizowaniu miejsca trzeba odpowiednio sposób przygotować produkt. Należy pamiętać, aby żaden z elementów fotografowanego produktu nie był odblaskowy- metaliczny. Spowoduje to bowiem odbicie fotografa lub w sytuacji użycia lampy błyskowej następstwo biernego oświetlenia. Jak widzimy to bardzo luksusowe przedsięwzięcie, gdyż zobowiązuje do wielu serii fotografii. Każde z zrobionych ujęć musi być odpowiednie, staranniei drobiazgowe. Wszelkie fotografie powinny być zrobione w tej samej trwałości. Zazwyczaj zdarza się, że ok 60-70 procent fotografii robionychpodczas w czasietakiej sesji jest odrzucanych. Częstym argumentem, dlaczego takie fotografie są negowane jest za mała ostrość.

Zdarza się, że sesja produktowa dalej zwana fotografia obrotowa (http://www.otofoto360.pl/), z której potem zostanie wykonana wizualizacja 3D trwa wiele godzin. Jest bardzo męczące jednakże daje wiele satysfakcji po jej wykonaniu. Po wykonaniu sesji czy doborze właściwych ujęć jesteśmy już w połowie drogi do sukcesu. W tym momencie bierzemy się za finalne wykonanie wizualizacji. I tutaj w zależności z jaką częstotliwością ma być zrobiona wizualizacja powinniśmy dobrać odpowiednią ilość ujęć. Zazwyczaj liczba ta przekracza kilkaset zdjęć. Sama wizualizacja robiona jest przez właściwe, specjalistyczne programy komputerowe.

Fotograf robiący zdjęcie

Autor: Elvert Barnes
Źródło: http://www.flickr.com
Tym bardziej człowiek powinien wszystkie informacje wdrożyć do programu a co najistotniejsze czuwać nad ich poprawnością. I tutaj zbliżamy się do końca tworzenia wizualizacji 3D aranżowanej przez fotografię obrotową. Mimo wielkiego nakładu pracy w takową formę prezentacji produktów, staje się ona bardzo sławna. Sprzedawcy muszą, w coraz to bardziej wymyślne sposoby zachęcać potencjalnych klientów do zakupu właśnie ich produktów. A i odbiorca jest coraz bardziej wybredny.